23 Şubat 2012 Perşembe

Delik Çoraplar




   Cuma... Buzla birleştirdim içkiyi hava kararınca.Sonra ipten aldım çorapları. Ters yüz ettim. Biraz oturdum koltukta. Enerjimi toplayıp kırdım dizimi. Sağ ayağımı çektim yukarı. Yerleştirdim ilk ayağımı içine ve yere indirdim. Diğerini kaldırmaya harcayacağım enerjiyle nukleer santral işletebilirim. Biraz bekledim. Biraz daha bekledim. Başımı arkaya doğru bırakıp yuvarlandım yatağa. Tavana baktım. Sperme benzeyen şeyi izledim tavana bakıp, aşağı doğru kayışını, yukarıda sabitleyemediğim o kuyruklu şeffaf ışık şeysini... 

  Nefes alıp doğruldum. Sol dizimi kırıp yanıma aldım. Parmaklarıma geçirdim çorabı çekiştirerek. Ve patatesi gördüm! Kıvırdım deliği, içe büktüm. Gece ne yapacağımı düşündüm, olasılıkları hesap ettim kendimden sıkılana kadar... Ayakkabımı giyip çıktım.
    
    Gece aktı, içki içtim, flört ettim. "Sana gelemem erken işim var yarın" dedim kadına. "Bir çorap alıp banyoda değiştirirsin" dedi kadın."Çorabım delik mi sanıyorsun" dedim."Evet" dedi.Gittim çorap aldım tezgahtan. Banyoya girip değiştirdim.İçeri girdim."Eski çorapları apartman boşluğuna attım" dedim."Tamam" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder