10 Şubat 2012 Cuma

Referans

   Aynanın karşısına geçip bakmayı deniyor kendisine.Herkes ve her şeyden arınarak bak demiştim ben ona: "başka gözlerce nasıl göründüğünü yadsıyarak aynaya bak."      
    
    Bir not versin , tekrar tekrar dikizlemesin kendisini diye...Benden de bağımsız olarak bir not ver.O zaman kendine kızmakta cimrilik etmezsin ve o zaman sevgide de cimrilik etmezsin.Verdiğin notu değiştirmekte cimrilik edecek olanlardan biri olamam o zaman diye, her şeyden bağımsız bir not ver kendine demiştim.

   Ama aynayı delip geçiyor gözleri."Ben" diye düşününce bir rüzgar esiyor boşlukta.Orayı doldurmak gerekiyor.O kadar zeki olmak gerekiyor, o kadar karmaşık olmak gerekiyor.Sonra bundan tiksinmemek de gerekiyor.Pırıl pırıl olunması gerektiği fikrini çürütmek gerekiyor.Bütün alışverişlerin eski paralarla yapılması gerekiyor, ses çıkarmamamın ;"tedavülden kalktı o" demeye utandığım için olmadığına emin olunması da gerekiyor.

    Herkes ve herşeyden bağımsız olarak aynanın karşısına geçip kendine bir not ver demiştim ,ama bir "ah!" çekmeyle aynayı delip geçmek ruhuna yetiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder